
Metody pozyskania kandydatów poprzez direct search
Zaczynasz nowy proces rekrutacyjny – co robisz jako pierwsze? Najprawdopodobniej publikujesz ofertę pracy. Wiele firm od lat opiera się tylko na tej metodzie poszerzania bazy kandydatów.
Zaczynasz nowy proces rekrutacyjny – co robisz jako pierwsze? Najprawdopodobniej publikujesz ofertę pracy. Wiele firm od lat opiera się tylko na tej metodzie poszerzania bazy kandydatów.
Anonimizacja oraz pseudoanomizacja danych osobowych na pierwszy rzut oka wydają się dotyczyć tego samego. Nazwy są do siebie podobne, a ich wymowa może przyprawić o ból głowy.
Rekrutacja działa w dwie strony i to nie tylko my oceniamy dopasowanie danej osoby do naszej firmy, ale też ona ocenia nas i podejmuje decyzję, czy chce tutaj pracować.
Do tej pory, na ogłoszeniu o pracę widniała standardowa formuła o konieczności dołączenia do CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Obecnie kandydat aplikujący na ofertę pracy powinien znaleźć sześć informacji.
Utrzymanie stałego kontaktu z kandydatami zainteresowanymi pracą w naszej organizacji jest jednym z najważniejszych elementów efektywnej rekrutacji oraz atrakcyjnego Employer Brandingu.
W branży rekrutacyjnej coraz częściej można się spotkać z pojęciami takimi jak sourcing i posting. Warto zatem wiedzieć, co się za nimi kryje i jak efektywnie pracować w świecie nowoczesnej rekrutacji.
Minimalizuj ryzyko związane z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji.
Warto zwrócić uwagę na pewne podstawowe szczegóły, które odpowiadają za to, jakie zrobimy pierwsze wrażenie na rekruterze na wstępnym etapie, jeszcze przed zapoznaniem się z naszymi dokumentami.
Multiposting ogłoszeń rekrutacyjnych. Ręczne dodawanie ogłoszeń o pracę jest zmorą wielu rekruterów. Tworząc multiposting 3.0 pomyślano, o tym; że ręczne dodawanie ogłoszeń może zepsuć nastrój nawet najbardziej optymistycznie nastawionej do świata osobie.
Kompleksowy system rekrutacyjny, który zapewnia wsparcie na każdym etapie Twoich rekrutacji.