Cennik

Sprawdź naszą ofertę, dopasowaną zarówno do potrzeb małych i średnich firm, jak i korporacji

Lite Od 99zł
  • Do 5 użytkowników
  • Limit aktywnych rekrutacji
Zapytaj o demo
Premium Od 499zł
  • Limit użytkowników
  • Brak limitu aktywnych rekrutacji
  • Dodatkowe moduły
Zapytaj o demo

Najczęściej zadawane pytania

Zanim zacznę korzystać z systemu HRlink

Co to jest HRlink?

HRlink.pl to kompleksowy system rekrutacyjny (ATS), który zapewnia wsparcie na każdym etapie rekrutacji: od pozyskiwania Kandydatów, przetwarzanie danych osobowych, poprzez komunikację z Kandydatami, integrację z innymi systemami, współpracę HR z biznesem, aż po wprowadzenie nowego pracownika do organizacji.

Jak HRlink pomoże mi w wykonywaniu codziennych obowiązków?

HRlink.pl optymalizuje i unowocześniania procesy e-rekrutacji, zwiększa efektywność wykonywanej przez rekruterów pracy, porządkuje proces rekrutacyjny i wspiera w zachowaniu zgodności rekrutacji z RODO.

Czy muszę instalować w komputerze dodatkowe oprogramowanie, aby korzystać z systemu HRlink?

System HRlink.pl nie wymaga instalacji na komputerze. HRlink jest udostępniany jako usługa w modelu SaaS (Software as a Service). SaaS oznacza łatwość obsługi oraz swobodny dostęp do systemu z komputera, posiadającego dostęp do Internetu. Do systemu logujesz się za pomocą wcześniej ustalonego adresu e-mail i hasła.

Na czym polega demo HRlink?

To zdalne oprowadzenie po systemie, prowadzone przez osobę z naszego działu sprzedaży. Podczas prezentacji systemu dowiesz się, jak działa HRlink i uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i wątpliwości.

Czy istnieje możliwość indywidualnego dostosowania systemu?

Dajemy możliwość „uszycia systemu na miarę”, aby spełnić wszystkie Twoje wymagania. Pomagamy w budowaniu systemu i jego warstwy wizualnej, dopasowanych do Twoich preferencji. Przy współpracy z Klientem projektujemy oraz programujemy mechanizmy i całe moduły.

Moje pierwsze kroki w HRlink

Czy muszę przejść specjalne szkolenie z korzystania z HRlink?

HRlink jest przyjaznym i intuicyjnym systemem rekrutacyjnym, niewymagającym specjalnego szkolenia użytkowników. Jeżeli pojawi się taka potrzeba, możesz skontaktować się z Opiekunem w celu zorganizowania zdalnego oprowadzenia po systemie (demo).

Jak wygenerować nowe hasło?

Jeśli nie pamiętasz hasła i potrzebujesz nowych danych, możesz skorzystać z opcji przypomnienia hasła na stronie logowania: https://login.hrlink.pl/. Uzupełnij swoje dane i kliknij przycisk DALEJ. System automatycznie wygeneruje dane do logowania i pozwoli powrócić do zadań.

Możesz także zgłosić się z prośbą o nowe hasło do Administratora systemu lub dedykowanego Opiekuna.

Jak zmienić hasło nadane przez system?

Hasło, automatycznie nadane przez system, możesz zmienić już przy pierwszym logowaniu. Ustal hasło według swoich preferencji w menu głównym, pod ikonką trzech kropek, w zakładce “Profil konta”. W edycji profilu znajduje się przycisk do zmiany hasła.
Pamiętaj, że Hasło powinno składać się z minimum 8 znaków, posiadać co najmniej jedną dużą literę, co najmniej jedną małą literę oraz co najmniej jedną cyfrę.

Pamiętaj! Użytkownik systemu nie może udostępniać swojego loginu i hasła osobom trzecim oraz jest zobowiązany do okresowej zmiany swojego hasła, z uwagi na wymogi bezpieczeństwa.

Co to są lokalizacje?

Lokalizacje to moduł, który pozwala odzwierciedlić strukturę firmy. Za pomocą lokalizacji określasz, jaki użytkownik ma dostęp do projektów i Kandydatów. Według własnych potrzeb dodajesz lokalizacje i odzwierciedlasz działy, departamenty i obszary geograficzne. Dzięki lokalizacjom nawet rozbudowane i skompilowane struktury, w połączeniu z różnymi poziomami uprawnień, realizują swoje potrzeby.

Bezpieczeństwo danych w HRlink

Czy HRlink spełnia przepisy RODO?

Tak. Wspieramy w zachowaniu zgodności rekrutacji z RODO, dzięki m.in. ustaleniu okresu retencji, automatycznej anonimizacji Kandydatów, realizacji obowiązku informacyjnego, rejestracji klauzul, rejestrowaniu czynności przetwarzania, automatycznej weryfikacji Kandydatów pod względem udzielonych zgód itp.

Co to jest okres retencji i anonimizacji?

Danych osobowych nie możemy przetwarzać w nieskończoność – mówimy wówczas o okresie retencji danych. Po upływie wskazanego w obowiązku informacyjnym terminu, dane osobowe musimy usunąć lub poddać je anonimizacji. Jest to proces, który polega na usunięciu lub zamazaniu danych osobowych tak, by niemożliwe stało się zidentyfikowanie osoby, której dane posiadamy. Po tym działaniu pozostaje jedynie wpis statystyczny.

Jaka powinna być treść klauzul i obowiązku informacyjnego?

W formularzu aplikacyjnym, poza obowiązkiem informacyjnym, który prezentuje m.in. prawa Kandydata, rekomendujemy zawrzeć 2 klauzule: zgodę na aktualne procesy rekrutacyjne oraz zgodę na możliwości uwzględnienia CV Kandydata w przyszłych rekrutacjach. W klauzuli można również zawrzeć inne informacje, które są ważne z punktu widzenia naszej organizacji.
Pracodawca ma obowiązek poinformować Kandydata o przetwarzaniu danych, w chwili ich pozyskiwania w sposób jasny, czytelny i łatwo dostępny dla Kandydata.

W przypadku wątpliwości dotyczących treści klauzul zalecamy skonsultować się ze specjalistą, odpowiedzialnym za ochronę danych osobowych wewnątrz firmy.

Co to jest obowiązek rozliczalności?

Przetwarzając dane osobowe, musimy pamiętać, iż ciąży na nas obowiązek rozliczalności. Oznacza to, że administrator musi być w stanie udowodnić, że dane osobowe Kandydatów są przetwarzane w zgodzie z RODO.

Zarządzanie Kandydatami

W jaki sposób Kandydat aplikuje na ofertę pracy?

Kandydaci aplikują za pomocą „Formularzy aplikacyjnych” umieszczonych w ogłoszeniach, opublikowanych za pomocą systemu HRlink, we wszystkich wybranych źródłach.

Czy Kandydat dostaje powiadomienie o statusie aplikacji?

Możemy komunikować wiele czynności i informować Kandydata o jego statusie w procesie rekrutacji. Standardowo Kandydat po zaaplikowaniu otrzymuje wiadomość mailową, potwierdzającą skuteczne złożenie Kandydatury a na ekranie, po wypełnieniu formularza pojawia się okno podziękowania.

Czy Kandydat po odrzuceniu dostaje powiadomienie?

Możemy informować Kandydata o jego statusie w rekrutacji, ale jedynie na podstawie indywidualnych ustaleń. Standardowo Kandydat nie otrzymuje automatycznie wiadomości po odrzuceniu.

Publikacja ogłoszeń

Co to jest multiposting?

Multiposting ofert pracy to automatyczna publikacja w wielu źródłach jednocześnie. Umożliwiamy automatyczną publikację ogłoszeń w 40 źródłach: mediach społecznościowych, płatnych portalach rekrutacyjnych, portalach bezpłatnych, lokalnych serwisach ogłoszeniowych.

Gdzie można publikować ogłoszenia za pomocą HRlink?

Oferty pracy możesz publikować na portalach z ogłoszeniami. Lista portali, z którymi współpracujemy, obejmuje zarówno portale płatne jak i darmowe, media społecznościowe oraz lokalne serwisy ogłoszeniowe, łącznie ponad 40 różnych źródeł. Pośredniczymy także w sprzedaży pakietów ogłoszeń.

Czy jest możliwa integracja z innymi portalami?

Mamy duże doświadczenie w przeprowadzaniu integracji. Na prośbę Klienta chętnie rozszerzamy listę portali do publikacji ogłoszeń.

Czy możliwa jest integracja z zakładką kariera?

Przygotowujemy zakładki Kariera dla naszych Klientów. Zawsze dopasowujemy prezentację ofert pracy i stronę Kariera do specyfiki i kolorystyki strony internetowej klienta.

Czy można edytować ogłoszenie, kiedy zostało już opublikowane?

Przed publikacją ogłoszenia system pozwala na podgląd. Jeśli po publikacji pojawi się potrzeba edycji, jest to możliwe. Możesz zaktualizować treść ogłoszenia, zmodyfikować szatę graficzną, a nawet edytować formularz aplikacyjny.

Czy można edytować i zmieniać formularz aplikacyjny?

Przed publikacją formularza system pozwala na podgląd. Jeśli po publikacji pojawi się potrzeba edycji, jest to możliwe. Możesz zaktualizować treść ogłoszenia, zmodyfikować szatę graficzną, a nawet edytować formularz aplikacyjny.

Jak można zakupić pakiet OLX?

Pośredniczymy w sprzedaży pakietów OLX. W celu zakupu pakietu skontaktuj się z Opiekunem, określając rodzaj oferty i ilość ogłoszeń. Na tej podstawie Opiekun prześle niezbędny dokument potrzebny do realizacji zamówienia. Po wypełnieniu i odesłaniu formularza zamówienia Opiekun przypisuje pakiet do magazynu.

Polecenia

Czy istnieje ograniczenie Pracowników Polecających, którzy mogą jednocześnie korzystać z modułu poleceń?

Liczba Pracowników Polecających, którzy jednocześnie mogą być zalogowani w module, określona jest przez umowę zawartą z Klientem.

Czy Pracownik Polecający widzi, że Kandydat z jego polecenia otrzymał pracę?

Polecający może zobaczyć, ilu Kandydatów aplikowało na polecone ogłoszenia. Jeśli ustawienia konta na to pozwalają i Polecający ma dostęp do systemu HRlink, to jest w stanie zidentyfikować ogłoszenie, na jakie zaaplikował Kandydat oraz sprawdzić etap rekrutacji. Specjalne oznaczenie Kandydata w systemie pozwoli Rekruterowi lub Adminowi zlokalizować Kandydata, który został polecony.

Czy ogłoszenia o pracę mogą być widoczne tylko dla wybranej części Pracowników Polecających?

Pula ogłoszeń w module poleceń jest tylko jedna-wspólna i dostępna dla wszystkich. Ogłoszenie jest widoczne dla wszystkich, co pozwala ograniczyć koszt rekrutacji.

W jaki sposób udostępniane jest przez Pracownika Polecającego ogłoszenie o pracę?

W module znajduje się lista wszystkich ofert pracy, które można udostępnić za pomocą wygenerowanego przez system linku. Dodatkowo przy ogłoszeniu widoczne są trzy przyciski do automatycznego udostępnienia na Facebook, LinkedIn i Twitter. Moduł Poleceń pozwala również pracować na urządzeniach mobilnych, co ułatwia pozyskanie nowych Kandydatów.

Czy widzę, ilu obecnie Pracowników poleca daną ofertę pracy?

Informacja dotycząca liczby Pracowników Polecających daną ofertę pracy nie jest widoczna w Module Poleceń.

Onboarding

Czy długość trwania Onboardingu danego pracownika jest ograniczona czasowo?

Długość trwania procesu Onboardingu danego Pracownika zależy od rodzaju podpisanej umowy z Klientem. Na proces Onboardingu składają się dni przeznaczone na wykonanie zadań oraz dni dostępne dla Pracownika po wykonaniu zadania (może on przykładowo w tym czasie zapoznać się z dodatkowymi materiałami). Nie narzucamy czasu trwania Onboardingu.

Czy w module można wspierać przekwalifikowanie specjalistów z firmy?

Obecnie moduł Onboardingu dostosowany jest głównie do przeprowadzenia procesu wdrożenia nowego Pracownika.

Czy do wgrywania dokumentów i zadań potrzebne jest wsparcie działu IT?

Tak. Po przekazaniu nam przez Klienta niezbędnych informacji (zadania, szkolenia, dokumenty do pobrania itp.), nasz dział IT dokona implementacji wszystkich plików.

Ilu pracowników można maksymalnie dodać do modułu Onboardingu?

Ilość Pracowników korzystających z modułu Onboardingu uzależniona jest od rodzaju umowy podpisanej z Klientem.

Czy można za pośrednictwem Onboardingu informować o wprowadzeniu nowego produktu?

W module Onboardingu dostępny jest box o nazwie „Informacje”. Za jego pomocą Klient może przez określony czas informować nowych pracowników o zmianach wewnątrz organizacji oraz produktach firmy.

Lepszy sposób na rekrutację

Kompleksowy system rekrutacyjny, który zapewnia wsparcie na każdym etapie Twoich rekrutacji.

Zapytaj o demo
Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz do nas|