Business Practice Camp – konferencja praktyków HR podsumowanie

  |   Wydarzenia

Czerwiec rozpoczął się dla nas dość dynamicznie, szczególnie jeśli chodzi o wydarzenia, których motywem przewodnim jest połączenie sportu i biznesu. 4 czerwca wystartowaliśmy z konferencją praktyków HR-Business Practice Camp, merytoryczną rozgrzewką przed uczestnictwem w biegu sztafet firmowych NCDC Business Race.

W ramach Business Practice Camp spotkaliśmy się 4 czerwca 2019 w siedzibie Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. 

Pokazaliśmy, jak połączyć uczestnictwo w wydarzeniach sportowych z potrzebami biznesowymi i jak zaangażowanie pracowników może być korzystne dla budowania lepszych relacji w zespołach, efektywniejszych procesów rekrutacyjnych i ogólnego wizerunku firmy. Ten temat, na przykładzie firmy NCDC, omówił CEO-Paweł Finkelman (pomysłodawca NCDC Business Race – Bieg Sztafet Firmowych), podczas rozmowy z Anetą Zelek ekonomistą i rektorem Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu.

Strefy warsztatowe (rekrutacja, strategia, zarządzanie)

Po rozgrzewce nadszedł czas na strefy warsztatowe, które podzieliśmy na 3 bloki:

STREFA REKRUTACJI

Ten panel prowadziła Kasia Tang-trenerka rekrutacji, social media i wyszukiwania kandydatów w sieci. Kasia skupiła się na omówieniu silnej marki rekrutera i pokazała jak Employeepreneur może się przełożyć na przyciąganie odpowiednich kandydatów. W prezentacji nie zabrakło przykładów oraz narzędzi, które pomagają w budowaniu Employeepreneur

STREFA STRATEGII

Ta strefa należała do naszej Aliny Michałek-specjalistki od rekrutacji, od ponad 12 lat związanej z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi. Tematem przewodnim Aliny były Skuteczne narzędzia marketingowe w HR. Alina skupiła się głównie na dobrych praktykach dotyczących przyciągania kandydatów i angażowania pracowników oraz narzędziach, które pomagają osiągnąć te cele.

STREFA ZARZĄDZANIA

“Różnorodny zespół-jak skutecznie się z nim komunikować” to temat Anny Franeckiej (Mediatora stałego przy Sądzie Okręgowym w Szczecinie w sprawach pracowniczych, gospodarczych, rodzinnych, cywilnych, oraz administracyjnych). Anna skupiła się na temacie komunikacji w zespołach i zaprezentowała dobre praktyki, które gwarantują wparcie w porozumiewaniu się i osiąganiu celów. 

Podsumowanie

W konferencji uczestniczyło prawie 70 osób. Cieszymy się bardzo, że uczestnicy w ankiecie docenili zaangażowanie, atmosferę, energię prowadzących i prelegentów oraz różnorodność tematów, To daje nam motywację do organizowania kolejnych wydarzeń 🙂

Bardzo dziękujemy za wsparcie pozostałym organizatorom i partnerom: