Webinar “Rekrutacja na konkretach” odpowiedzi na pytania uczestników

  |   Poradnik rekrutera

We wrześniu, wspólnie z Kasią Tang nagraliśmy webinar “Rekrutacja na konkretach“. Ilość uczestników (ponad 500 osób) przerosła nasze oczekiwania. Tak ogromne zainteresowanie webinarem sprawiło, że na końcu transmisji pojawiło się sporo ciekawych pytań, które nie mogły pozostać bez naszej odpowiedzi. Zdecydowaliśmy się udostępnić odpowiedzi w formie video. Mamy nadzieję, że taka forma przypadnie wam do gustu.

Poniżej znajdziecie nagranie Aliny i Kasi, w którym pojawiają się odpowiedzi na pytania:

  1. Jak wyszukiwać farmaceutów na Linkedin?
  2. Jak prawidłowo przeprowadzić pierwszą rozmowę z kandydatem?
  3. Jak przekonać kandydatów do tego, że polityka firmy nie pozwala przedstawić warunków finansowych na pierwszym etapie rekrutacji?
  4. Czy kandydat, któremu zależy tylko na widełkach, to kandydat, którego warto angażować w proces?
  5. Jak powinno wyglądać poszukiwanie osoby na stanowisko Learning Experience Specialist (osoba ta musi znać PHP i Symfony , do głównych zadań należy: hold trainings to other developers, prepare training materials)?
  6. Jak pisać pierwsze, krótkie wiadomości do kandydatów na LinkedIn, a jakie kolejne, po zaakceptowaniu zaproszenia?
  7. Ilu kandydatów zidentyfikować na dane stanowisko, ilu powinno nam odpowiedzieć, ile CV powinno spłynąć, żeby zamknąć z największym prawdopodobieństwem proces rekrutacji?
  8. Ile czasu zajmuje Wam proces od rozpoczęcia sourcingu do otrzymania CV?
  9. Jaki jest optymalny czas na feedback po rozmowie/spotkaniu?
  10. Co robicie, jeśli napotykacie problem w komunikacji z klientem?

Dla osób, które zainteresowały się tym wpisem mamy niespodziankę!

Poniżej znajdziecie infografikę, którą wspólnie z nami przygotowała Kasia Tang!
To krótkie i (mamy nadzieję) atrakcyjne wizualnie podsumowanie pomoże wam w ułożeniu procesu pozyskiwania Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży.

Kliknijcie grafikę, aby zobaczyć ją w większym rozmiarze. Możecie ją także pobrać, klikając prawym przyciskiem myszy i “zapisz grafikę jako”.

 

Autor:
Paulina Maludy Social Media & Content Marketing Manager