HRlink Blog

Poznaj najlepsze projekty EB

Na jakie działania związane z marką pracodawcy warto zwrócić uwagę? Poznaj laureatów konkursu HRM Institute Employer Branding Excellence Awards 2021

Ideą konkursu, który został zorganizowany przez HRM Institute już po raz dziesiąty, jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employerbrandingowych w Polsce oraz szerzenie dobrych praktyk, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych pracodawców. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali zaprojektowane specjalnie dla konkursu i ręcznie wykonane statuetki łucznika. W skład Jury konkursu EBEA 2021 weszli: Anna Macnar (Przewodnicząca), Julia Bojanowska, Maja Gojtowska, Monika Kantowicz-Gdańska, Paulina Mazur, Adrian Gamoń i Adam Piwek.

Na przestrzeni dziesięciu lat trwania konkursu w polskim employer brandingu zmieniło się naprawdę sporo. Podkreśla Anna Macnar, CEO HRM Institute. Liczba pracodawców realizujących projekty EB wzrosła niesamowicie! Coraz więcej firm dba o swoją markę i łączy cele biznesowe z celami rekrutacyjnymi. W pierwszym konkursie Employer Branding Excellence Awards było ponad trzydzieści zgłoszeń, a w tym roku ponad sto trzydzieści. Znacząco rośnie również jakość projektów i Jury ma coraz trudniejsze zadanie, żeby wyłonić zwycięzców i nagrodzonych.

Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2021:

Kategoria Strategia employer branding powyżej 100 tys.

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienie: Philip Morris w Polsce

Kategoria Strategia employer branding do 100 tys.

Zwycięzca: Allegro                 

Wyróżnienia:

  • Eurocash
  • Nationale-Nederlanden
  • UBS

Kategoria Kampania wewnętrzna

Zwycięzcy:

  • Agencja Ancymony (Schulz)
  • Netguru

Wyróżnienia:

  • Atos Poland Global Services
  • BNP Paribas
  • Clearcode S.A.
  • Credit Agricole Bank Polska
  • Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
  • Jeronimo Martins Polska S.A. Biedronka
  • Lidl Polska
  • Orbico                     
  • Ringier Axel Springer Polska
  • Robert Bosch           

Kategoria Kampania online

Zwycięzca: Orange Polska

Wyróżnienia:

  • Coca – Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
  • Deloitte                   
  • ING Tech Poland
  • PZU
  • Jastrzębska Spółka Węglowa
  • Jeronimo Martins Polska, Biedronka
  • Lidl Polska
  • mBank                     
  • Merixstudio
  • Nationale-Nederlanden
  • Nordea                      
  • Tigers

Kategoria Kampania offline

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:

  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
  • IKEA Polska

Kategoria Innowacja employer branding

Zwycięzcy:

  • Jastrzębska Spółka Węglowa
  • Ten Square Games

Wyróżnienia:

  • BASF Polska
  • mBank
  • Merixstudio
  • Orange Polska
  • Data Art

Kategoria Strona internetowa/ landing page

Zwycięzca: Netguru

Wyróżnienia:

  • DGS Poland
  • Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
  • Philip Morris w Polsce

Kategoria Film wizerunkowy

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:

  • mBank
  • Orange
Lepszy sposób na rekrutację

Kompleksowy system rekrutacyjny, który zapewnia wsparcie na każdym etapie Twoich rekrutacji.