HRlink Blog

Webinar o analityce w rekrutacji i EB

Zapraszamy na webinar na temat roli i wykorzystania analityki w procesach rekrutacyjnych i związanych z marką pracodawcy. Zobacz nagranie z wydarzenia już teraz

  • Co i jak mierzyć w rekrutacji, aby autentycznie wspierać biznes?
  • Czy Employer Branding lubi liczby?
  • Jak zacząć przygodę z analityką, aby nie ponieść porażki?

To tylko niektóre z pytań, na jakie odpowiedzieliśmy podczas spotkania online, które zorganizował HRlink oraz Goldenline w drugi wtorek maja. Nagranie z wydarzenie jest już dostępne.

Zapisz się na newsletter HRlink
i otrzymaj dostęp do nagrania z webinaru

Analityka w rekrutacji i Employer Branding

Poznaj gości webinaru o analityce w rekrutacji i EB

Gospodarzem spotkania jest Adam Piwek, który 10 maja do dyskusji o mierzeniu działań związanych z procesem pozyskiwania nowych pracowników oraz budowaniem marki pracodawcy zaprosił:

  • dr Barbara Zych – CEO Employer Branding Institute & EBnavi.com. Na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców. Startuperka oraz propagatorka podejścia analitycznego w zarządzaniu.  Autorka książek i narzędzi z obszaru analityki talentów, wykładowca akademicki, jurorka i prelegent konferencji HR na świecie. Na co dzień przekonuje do tego, że warto zarządzać w oparciu o dane i nie bać się technologii. W ramach ostatniego projektu razem z zespołem globalizuje wiedzę z zakresu Employer Brandingu opartego na danych pod nazwą www.employerbrandingstars.com
  • Michał Gieczewski – Organizational Development Manager w Telewizji Puls – od 12 lat związany z obszarem doradztwa korporacyjnego, komunikacyjnego i personalnego. Pracował dla sektora finansowego, w The Adecco Group przeprowadzał organizację przez transformację kulturową, pomagając polskiemu oddziałowi dostać się do pierwszej dziesiątki najlepszych pracodawców w Polsce. Dziś odpowiada za rozwój organizacyjny trzeciej największej komercyjnej telewizji w kraju. Każdy projekt zaczyna od „dlaczego?”, bo jak sam podkreśla, nawet miękki HR powinien być ukonstytuowany w zrozumieniu biznesu i danych.

ATS baza kandydatów Candidate Experience dane osobowe employee experience employer branding feedback goldenline HR hr business partner hrlink hrwspiera human resources informacja zwrotna kandydat kariera konferencja konkurs konkurs hr marka pracodawcy marketing multiposting ogłoszenie o pracę onboarding outplacement people innovation polecenia pracownicze praca raport raport hr rekrutacja rekrutacja online rekrutacja zdalna rekruter rekruterka skuteczna rekrutacja social media sourcing system do rekrutacji system rekrutacyjny technologia trendy trendy hr webinar wydarzenia

Zapisz się na newsletter HRlink

i otrzymaj dostęp do raportu

„People Trends 2026”

Oferta HRlink i Goldenline

Skorzystaj z synergii i rekrutuj jeszcze skuteczniej

Lepszy sposób na rekrutację

Kompleksowy system rekrutacyjny, który zapewnia wsparcie na każdym etapie Twoich rekrutacji.

Zapytaj o demo